lørdag den 1. august 2009

Teis´ Legokage til Vuggestuen


Teis skal i børnehave og ville derfor gerne give kage sin sidste dag i vuggestuen.

Da jeg spurgte hva det skulle være for en kage var svaret klart og tydeligt.
"en legokage"

Så jeg fik endelig muligheden for at lege lidt med de berømte klodser.

Kagen er en rigtig god chokoladekage som jeg ændrede lidt undervejs. Så der kom lidt æblemos og kokos i istedet for kakao.

Jeg smurte den op med en blanding af smørcreme og nutella mums det var lækkert.

Ungerne var helt vilde og der var rigeligt på ferie så vi delte resten ud inde i børnehaven bagefter.

De voksne fik nogle muffins lavet på samme kage og med topping af nutellasmørcremen.

1 kommentar:

  1. Sikke et talent, og så taber du dig samtidigt.. det er sådan jeg slet ikke kan fatte. Men hold fast en lækker kage. Synes nok også det er ret snyd at i må tage kage med i bh. Vi må kun tage sunde ting med uanset anledning :o/

    SvarSlet